آخرين وضعيت رحمتي، مجيدي و نقل‌وانتقالات استقلال،فتح‌الله‌زاده: 5 هفته ملاك نيست، تا نيم‌فصل صبر مي‌كنم

 سرپرست باشگاه استقلال درباره اينكه اگر مظلومي در هفته‌هاي اول نتيجه نگيرد چه تصميمي اتخاذ مي‌كند گفت: ملاك براي من 5-6 هفته نيست و تا نيم‌فصل صبر مي‌كنيم.

 علي فتح‌الله‌زاده در جمع خبرنگاران در محل باشگاه استقلال در خصوص امضاي قرارداد با علي حمودي گفت: امروز با اين بازيكن قرارداد بستيم. براي اينكه در نقل و انتقالات به اهداف خود برسيم مدام جلسه داريم و شب‌ها ساعت 2 به خانه مي‌روم. اگر زودتر بروم تعجب مي‌كنند. 
وي درباره اينكه آيا آندره لوييز در استقلال مي‌ماند يا نه اظهار داشت: با مديربرنامه‌هاي او امروز صحبت كرديم. لوييز اگر بخواهد مي‌ماند اما اگر برود به نفعش است. 

سرپرست باشگاه استقلال در مورد روند مذاكرات با مهدي رحمتي گفت: مدير برنامه‌هاي او امروز به باشگاه آمد و با او صحبت كرديم. با محمدي و طالب لو هم در حال صحبت هستيم. بازيكن زياد داريم و بايد دید در آينده چه نتايجي حاصل مي‌شود. 

وي درباره اينكه مذاكره با آندرانيك تيموريان به كجا رسيد گفت: با او در حال مذاكره‌ايم. اگر با بازيكنان داخلي نتوانيم توافقي حاصل كنيم بازيكن خوب خارجي جذب مي‌كنيم. سال گذشته ما براي جذب بازيكن خوب خارجي وقت نداشتيم. هواداران مي‌دانند كه فتح الله زاده اگر قول بازيكن خوب بدهد آن را عملي مي‌كند. 

فتح الله زاده در ادامه گفت وگو با خبرنگاران در خصوص نگراني هواداران بابت جدايي فرهاد مجيدي عنوان كرد: نگراني وجود ندارد. فرهاد با استقلال قرارداد دارد من با هيچ كس يك ساله قرارداد امضا نمي‌كنم. 

وي در مورد ليست مازاد گفت: فوتبال حرفه‌اي است. اگر بازيكني به سيستم ما نخورد مي‌گوييم او را نمي‌خواهيم. 
سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به اين سؤال كه از مظلومي براي فصل آينده چه انتظاري دارد گفت: از مظلومي فقط قهرماني مي‌خواهم. 

فتح‌الله‌زاده درباره اينكه اگر مظلومي در هفته‌هاي اول نتيجه نگيرد چه تصميمي اتخاذ مي‌كند اظهار داشت: ملاك براي من 5-6 هفته نيست و تا نيم فصل صبر مي‌كنم. 
سرپرست باشگاه استقلال درباره ضيافت ناهار روز گذشته با امير قلعه‌نويي گفت: ما با هم جوجه كباب خورديم و راجع به همه چيز صحبت كرديم. 

وي درباره اينكه آيا از قلعه نويي خواست تا به استقلال بازگردد گفت: وقتي من با پرويز مظلومي قرارداد دارم چنين تعارفي بي معناست و چرا بايد اين تعارف را بزنم. 
فتح الله زاده كه قصد رفتن به دفتر علي سعيدلو رئيس سازمان تربيت بدني را داشت در مورد مشكلات مالي باشگاه استقلال اظهار داشت: من مرد روزهاي سخت هستم. پول نباشد، هستم؛ بازيكن نباشد، هستم اما به هر حال بازيكن اگر بداند پول نيست معطل نمي‌كند و من مجبورم از جيبم خرج كنم. 

وي در پايان در مورد اينكه آيا مظلومي با گردآوري ستاره‌ها از شرايط استقلال راضي است گفت: خدا به مظلومي خير دهد كه همه ستاره ها را جمع كرده است. من هم اگر مربي بودم از حضور چنين بازيكناني راضي بودم. ما امسال نمي‌خواهيم جام از دست بدهيم و در آسيا هم مي‌خواهيم در جمع چهار تيم باشيم. 
فتح الله زاده در حالي پس از پايان صحبت با خبرنگاران راهي سازمان تربيت بدني شد كه فرزاد آشوبي، اميدرضا روانخواه و حنيف عمران‌زاده در باشگاه استقلال حضور داشتند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:, | 15:33 | نویسنده : سيدحسين نجيبي |